با آشکار ساختن این که سینه بند پر شده ، به طور سنتی بسیار پر مصرف ، بیش از 20 درصد در همان دوره کاهش یافته بود ، اعلام کرد: "خانمها و آقایان ، وضعیت موجود ساختمان را ترک کرده است."
"تعریف ی تکامل یافته است.""در حال حاضر به عنوان احساسی که زن هنگام پوشیدن لباس دارد - برعکس آنچه در لباس زیر نه کهن الگویی که با ذهن مردان ساخته شده است ، به نظر می رسد.او می افزاید ،ن"این را رانندگی می کنند."
تبلیغات
یکی از بزرگترین مارک های سلفریج در سال جاریMyla است.در ابتدا در سال 2000 تاسیس شد ، اما امسال توسط مدیر عامل سابق Agent Provocateur گری هاگارت راه اندازی شد.
لیلا حبیبی ، مدیر تولید و زنجیره تامین مایلا و بخشی از تیم اصلی AP ، در مورد لباس زیر در دهه 90 می گوید: "همه چیز در مورد فشار بود.بعضی اوقات ، مشاعره من را آنقدر بالا می بردند که تا آخر روز بیرون می آمدند. >>
منبع :
درباره این سایت